Back to Top

Veelgestelde vragen

Ik zoek een artikel dat niet in het assortiment zit
Zoekt u een product wat niet op onze website te vinden is, neemt u dan contact met ons op. Door middel van een uitgebreid netwerk kunnen wij voor u op zoek gaan naar het siergrind, siersplit of de keien die u zoekt.
Wat zijn de bezorgkosten?
Wij bezorgen voor  per order. Er is een variabele kostenpost opgenomen in de bigbag en midibag prijs waardoor het aantal producten dat u bestelt geen invloed heeft op de bezorgkosten. Lees hier meer over onze bezorging.
Hoe wordt er bezorgd?
Wij kunnen bezorgen vanaf een trailer bij bigbags en midibags, losgestorte bestellingen worden met een kiepwagen gelost. Indien u niet zeker weet of we bij u kunnen bezorgen neemt u dan vooraf contact met ons op zodat we een oplossing kunnen bespreken. Lees hier meer over onze bezorging.
Wanneer wordt er bezorgd?
Er wordt binnen 5 werkdagen na uw bestelling bezorgd. wij leveren van maandag tot en met vrijdag, normaal gesproken tussen 8:00 en 17:00 uur.
Moet ik thuis zijn als er bezorgd wordt?
Nee, u hoeft niet thuis te zijn, we proberen altijd vooraf aan de bezorging telefonisch contact op te nemen om het moment van levering aan te kondigen, indien u niet thuis kunt zijn kunt u aangeven op welke plaats u uw bestelling gelost wilt hebben. De loslocatie dient binnen 3 meter vanaf de vrachtauto te zijn. Let op, we leveren vanaf een grote trailer, indien u vermoed dat deze niet bij uw loslocatie in de buurt kan komen, neemt alstublieft contact met ons op.
Kan ik een dag aangeven wanneer er bezorgd wordt?
Voor bigbag levering zijn de vaste bezorgkosten van  gebasseerd op een tarief waarbij onze transporteur de levering binnen 5 werkdagen zelf in kan plannen, er kunnen meer dan 10 bestelling op één trailer geladen worden waardoor een tijdstip of dag niet vooraf te besrpeken is. Indien u op een specifieke dag gelost wilt hebben kunt u altijd contact met ons opnemen, we zullen dan overleggen wat de mogelijkheden en eventuele meerkosten zijn.
voor bestellingen losgestort materiaal kunnen we het losmoment wel overleggen omdat deze rit voor u alleen ingepland wordt, neemt u ook hiervoor graag contact met ons op.
Heb ik een e-mail adres nodig om een bestelling te plaatsen?
Om via onze website een bestelling te plaatsen heeft u een e-mail adres nodig. Indien u geen e-mail adres heeft kunt u contact met ons opnemen om telefonisch een bestelling te plaatsen die per overschrijving betaald kan worden.
Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Zeker, u kunt uw bestelling in heel nederland (exclusief de Waddeneilanden) laten bezorgen, u kunt een alternatief afleveradres aangeven in het afreken proces. Indien u een bestelling verspreid over meerdere adressen wilt laten bezorgen zult u aparte orders moeten plaatsen.
Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons betalen door middel van iDEAL, Mastercard, VISA of achteraf via Capayable. U kunt ook via een overschrijving betalen, neemt u hiervoor contact met ons op.
Wat als ik niet tevreden ben?
Mocht u, om welke reden dan ook, niet tevreden te zijn met uw bestelling neemt u dan alstblieft contact met ons op. U mag binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling deze retourneren.
Hoe kan ik retourneren?
U kunt uw bestelling altijd binnen 30 dagen retourneren. Neemt u vooraf contact met ons op voor het juiste retouradres. De kosten voor de retourzending zijn voor de rekening van de klant, GrindWereld kan het transport voor u organiseren. U mag binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling deze retourneren.
GrindWereld.nl scoort een 7.8 op schaal van 10 gebaseerd op 113 reviews